23.09.2005, 20:29 #76310 | #84 |
Життя прекресне....фільм чудовий....тут без слів.....також непогані (правда старенькі) Спешы любить,Прерваная жизнь.
А з нових раджу......Все или ничего....фільм модний на Ділайновській фтп під назвою Longest Yard.......фільм для тих хто любить спорт!!! і не тільки! |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
23.09.2005, 23:05 #76322 | #87 |
Цитата:
Допис від >SLASH<
DezDemonщо за фтп?? як туди залісти?? Якщо твій провайдер Dilines то все просто, заходиш http://ftp.dilines.net/ і качаєш фільм, але скорше всього що ні, так що шукай так, по знайомих! Фільм nice! |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
07.02.2006, 18:20 #102739 | #89 |
Недавно дивилась фільм If Only (Якщо тільки)...
зачепив мене, після перегляду багато чого зрозуміла. |
|
Подякував(ла): |
Trader_Lena (27.04.2010)
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
16.02.2006, 08:38 #105381 | #90 |
О, я теж пару днів назад дивилась "Если только". Сподобався. Сюжет схожий до "Спеши любить", який заставляє задуматись над багатьма життєвими питаннями. Єдина відмінність між цими фільмами: коли дивилась "Спеши любить", то сльози лились з очей від першої до останньої хвилини перегляду, а "Если только" не витягнув з мене жодної сльозинки
Взагалі я люблю дивитись мелодрами, де можна поплакати в найбільш мінорних моментах, посміятись від душі з деяких комічних ситуацій і щиро порадіти за головних героїв у мить хеппі-енду Подобаються: "Вам письмо", "Інтуиция", "Дневник памяти", "Горничная", "Достучаться до небес"... |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
16.02.2006, 14:56 #105463 | #91 |
Останні фільми, які дивилась:
"Зелена миля" - дивилася другий раз...ободнюю цей фільм...вражає щоразу "Американський пиріг 4" - чудове продовження 3 частин, дуже жалкувала коли Стіфлєр стер відео)))) "Говорящие с ветром" - Ніколас Кейдж дуже гарно зіграв "8 миля" - тупа амиканська пародія на реперський кліп...дурний якийсь фільм, ледве висиділа. "Форест Гамп"- дуже гарний фільм, мені сильно сподобався!такий ідіотик)) "Танацююча в темноті" - дуже своєрізна зйомка..камера труситься ніби в руках делитанта але дуже плакала...вот зачепив і дьоргав довго(( "5(елемент з гоблінським перекладом)" - ну просто вмерти як смішно! Після слів "Ізя, пошли шмаль куріть, ізя!" випала...ну взагалі це саме смішне кіно, що я бачила) "Догма" - третій чи четвертий раз...вмираю на кожному моменті..обожнюю)) |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
17.02.2006, 20:17 #105838 | #94 |
Цитата:
Допис від K12L3R
cheesyГоблін не перекладав 5 елемент.Якшо дзядзю Брюса там звати Штахет ,то фільм (вроді )переклав якийсь КАШАК (погоняло в тіпа).І хтось мені казав ,шо він з Тернополя,але це напевно гон. |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
15.05.2006, 17:30 #131112 | #95 |
Цитата:
Допис від klivan
K12L3RІ я чув що цей фільм хлопці з Тернополя перекладали... Все може бути... |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
15.05.2006, 17:39 #131120 | #96 |
Недавно дивилася з хороших такі:
1) Сайлент Хілл - так нічо страшилка 2) Ігри патріотів - хороший старий фільм з Гарісоном Фордом і Шоном Біном 3) Зелена миля - моторошний фільм. 4) Адвокат Диявола - прикольний фільмець, дьявол мені особливо сподобався ще мені дуже подобаються: Амелі Достучаться до небес Дура (недавно показували по "Новому" здається) Догма ( супер - Алан Рікман там безподобний). |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
15.05.2006, 17:45 #131125 | #98 |
|
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
15.05.2006, 17:49 #131130 | #99 |
Я взагалі фанат Кінга. Крім "Зеленої милі" мені дуже сподобався фільм за ним "Побег из Шоушенка".
"Адвокат диявола" - супер. "Однажды в Чернобыле" - офігенно смішний фільм, також чув, що КАШАК з Тернополя. Останнім часом я підсів на Саус Парки. Ліпших мультіків не бачив. |
|
Офтопів до посту: 0 Офтоп |
Мітки |
кіно, фільми |
|
|