Тернопіль - Форум Файного Міста
Назад   Тернопіль - Форум Файного Міста > Балачки файного міста > Авто / мото / вело > Авто


Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі Параметри перегляду
Старий 29.12.2018, 09:24 #2743546   #301
Nobel
 
Аватар для Nobel
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

не для України ці іграшки..\\в селі має на сус вулиці елекричку..вічну їздить з запотівшими вікнами і навіть при херовій видимості в кращому разі на габаритах...бо *** економія ел

зимою зараз заряду макс на 50км...вже 3 рази мав гімор з електронікою, ніхто ніхера в тому Ліфі не розуміється..

при таких цінах на електрички і відсутність інфраструктури/сервісу воно в масовому виразі нахер нікому не треба..

хто має такі суми в баксах на авто..спокійно купить собі норм бенз і буде їздити в задоволення, а не дивитися на ідикатор зарядки і просити Бога, щоб батарея не сіла десь посеред траси/поля/лісу
Nobel зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 1  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 09:50 #2743547   #302
.
 
Аватар для .
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

В першу чергу, більшість Ліфів завозиться з штатів з пробігом і биті. Потім у нас перебирають батареї. Так, вже навчились замінювати тільки частину батареї. І тоді виходить "подешевше" для клієнта, який потім має мороку.

А по-друге, така електричка як Ліф, береться як друге авто для їзди по місту. Але чомусь у нас народ думає, що електричка то дуже економно і халявно як основне авто. Навіть та ж Тесла не ідеальне авто для тих хто хоче їздити в Київ/Карпати/закордон. Хочете економити і їздити повсюди - беріть гібрида і буде вам щастя. І бажано як найновішого.
. зараз поза форумом  
Подякували 3:
roma22101987 (29.12.2018), Romko_7 (29.12.2018), vanco2 (29.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 10:15 #2743549   #303
pberit
Домофонщик
 
Аватар для pberit
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
Взагалі то в тебе викривлене розімуння європи, наприклад, якщо ти з Бельгії приженеш автомобіль в Голандію, і не поставиш його на голандську реєстрацію - тобі прийде лист, з нагадуванням що це слід зробити інакше буде бобо. Так що збирати податок з імпорту, це не Українське ноухао.
Не розумію як у них це відбувається? Кордонів немає, як знати скільки часу авто саме в цій країні? А може я періодично їжджу туди-назад? По купленим вінєткам?
pberit зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 10:34 #2743550   #304
aleko2007
Poco loco y nervioso
 
Аватар для aleko2007
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата Не розумію як у них це відбувається? Кордонів немає, як знати скільки часу авто саме в цій країні? А може я періодично їжджу туди-назад?
Відомо як, сусіди здають ))))
aleko2007 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 10:55 #2743557   #305
.
 
Аватар для .
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Сколько стоит восстановление битого Nissan Leaf из аукциона США (видео)
https://avtovod.com.ua/news/77302069...sha-video.html
. зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 16:52 #2743581   #306
saymon
Активний учасник
 
Аватар для saymon
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
Взагалі то в тебе викривлене розімуння європи, наприклад, якщо ти з Бельгії приженеш автомобіль в Голандію, і не поставиш його на голандську реєстрацію - тобі прийде лист, з нагадуванням що це слід зробити інакше буде бобо. Так що збирати податок з імпорту, це не Українське ноухао.
А я навіть чекати не буду. За 3,5 гульдена, які я зароблю за день некваліфікованої роботи, сам піду і поставлю на облік.
Правда там мені ніяких листів не прийде, ібо смисл мені купувати машину в Бельгії, якщо її ціна в Нідерландах така сама, а навіть як куплю, то їздити зможу не 5 днів, як в нас, а скільки захочу. Тому що поліція мене за номера не зупинить, знову ж таки, як в нас.
Більше того, навіть якщо і зроблять бобо, то я заплачу штраф у 1 000 євро. І це всерівно буде вигідніше, ніж офіційно розмитнити машину у цеєвропі.
В тебе типовий підорашкінський дуалізм. Я какбе за Європу, але машини на єврономерах - бляхарі. А сам то я в Америці, якшо шо.
Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
І ні, ти не більший європеєць, ти тупорилий совок, який постійно по різних темах пищить про корупцію у владі, беззаконня, і тд, і в той самий час сам притворяється що машину йому дав іноземець покатись, платить верблюдам або перекупам, які сприяють корупції на митниці і тд.
Поясняю для міленіалів. Совок це той хто топить за СРСР, де неіснувало таких термінів як "корупція", "перекупи" і "митниця". А іномарку мали 100 людей із 300 мільйонів. Ібо недозволено. Вот і проведи паралелі, хто тут із нас совок
Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
Вот оце дійсно якось тупо получається, ну і сумніваюсь що в заробітчан від того є якійсь болі, у мене точно нема, тільки засмучує той факт шо таких недалекоглядних людей на бляхах реально багато.
Та ну незасмучуйся. Чьо ти. Все буде добре. Неварто засмучуватися. В нас скоро Хайперлуп запускають, логотип вже навіть придумали. Скоро небуде блях на Україні, і тобі стане на душі тепло і радісно. В Нью-Йорку, ага.
Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
Ну і ти звичайно більшість бляховодів переплюнув, бо вони не мають ілюзій типу що боряться з корупцією, чи викривають "злі наміри влади", більшість прекрасно розуміє що юзає схему, і має надію, вкладену їх перекупами, що їх вже пару мільйонів, і що держава буде змушена з ними рахуватись і прийняти їх умови.
Я досі не можу зрозуміти чому ти собі накрутив наче в мене якісь там бляхи і про які схеми та надії ти тут торочиш, але сама суть життя українця є безкінечна боротьба. Бляхи це лиш один із тисячі моментів веселого життя країни. Звідки такий хайп ніяк не розумію. Те що роботягу нагнуть було очевидно ще рік тому. І ніхто ні на що не сподівався.
Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
А в реальності більшість з них не зможуть розтаможити свій шрот чисто по логістичних і юредичних причинах, навіть якщо розмитнення відмінять зовсім, бо вони не є власниками, не можуть поїхати в країну де зареєстрований шрот і знайти власника(протерміновані страховки і ТО), і ше не ясно чи той власник не пошле їх або не захоче продати ше раз
І ти ще будеш мені втирати за совок Так, саме в совку купу заліза вважалася нереальною мрією, і старенький жигуль крутили всім кооперативом, щоб хоть 100 км. проїхати. Тому що в совку машина це було розкіш. До чого ми зараз і взяли старт.
Власники-шмасники. Реєстрації. Розмитнення.
Та це ж просто машина. Пробили по базі чи не в розшуку і всьо - го. Нє. Треба нагнути. Ну а шо? Нема чо. Інакше бобо.
Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
І при такому неадекватному ставленні і не бажанні розуміти те що ти не робінгуд на коні "на бляах", який обкрадає "багату корупційну державу", ти себе ж сам обманюєш і ще хочеш щоб хтось ставився серйозно до твоєї критики і прогнозів по чарджерах тесли
Я не критикую заправки від тесли. Тесла в цілому і Маск зокрема це революція в автопромі. Як Форд у свій час +/-
Але заправки від Тесли потрібні там, де є Тесла. А не там де люди купують шрот за нереальні гроші, просто тому що в президента інтереси в автоімпорті.

P.S.
"Бляха" це просто "автомобільний номер" польською мовою. Що мені подобається в нас, то це те як ми просто і легко народжуємо меми. "Зрада", "Зубожіння", оце от все.
P.P.S.
Рубрика "нам пишуть": звідки ти взяв що vanco2 в Америці?
Поясняю. Він сам про це втирав. Алсо, коли я був модером, то міг бачити ІР юзернейма, і пробивався його ІР з корпоративної мережі американського банку в Нью-Йорку. Може він дійсно у відділенні в Техасі, як сам же втирав, а може корпоративний ВПН. Хто зна. Більше того, може він вже і в Тернополі. Це нічого не міняє. Як був гастером, так і є. В душі, звісно ж.

Востаннє редагував saymon: 29.12.2018 о 17:05.
saymon зараз поза форумом  
Подякував(ла):
qazwsx321 (31.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 17:31 #2743586   #307
vanco2
 
Аватар для vanco2
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від Nobel Переглянути допис
не для України ці іграшки..\\в селі має на сус вулиці елекричку..вічну їздить з запотівшими вікнами і навіть при херовій видимості в кращому разі на габаритах...бо *** економія ел

зимою зараз заряду макс на 50км...вже 3 рази мав гімор з електронікою, ніхто ніхера в тому Ліфі не розуміється..

при таких цінах на електрички і відсутність інфраструктури/сервісу воно в масовому виразі нахер нікому не треба..

хто має такі суми в баксах на авто..спокійно купить собі норм бенз і буде їздити в задоволення, а не дивитися на ідикатор зарядки і просити Бога, щоб батарея не сіла десь посеред траси/поля/лісу
То через то шо Ліф, це не є машина для села, хіба тільки по селі і їздити. Перші генерації ліфа мали прибіг біля 150 кілометрів, нові, в ідеальних умовах. А в умовах холоду пробіг може легко ділитись на 2. Якщо їдеш при тому по трасі/снігу - то навіть більше. Нажмеш на газ щоб прикольно розігнатись, і в тебе відразу на пару-трійку КМ відніме пробігу А батарея за цей років 8 вже деградувала, і розраховувати можна дійсно як ти кажеш, на 50км. Саме тому ліф старий можна купити за 4-6 штук баксів (https://dallas.craigslist.org/dal/ct...772421668.html - 5500) шо погодься досить дешево за надійну тачку яка тобі економить якщо ти їздиш тільки на/з роботи і в магазин. Але звичайно це не варіант для єдиної машини навіть нові ліфи, що мають батарею 40 кіловат, пробіг буде трошки більше 200кілометрів, що робить їх супер для міста, і практично не юзабельними для траси.
vanco2 зараз поза форумом  
Подякував(ла):
. (30.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 17:38 #2743589   #308
saymon
Активний учасник
 
Аватар для saymon
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
То через то шо Ліф, це не є машина для села, хіба тільки по селі і їздити.
А їздити треба по місту Нью-Йорк. Інакше лох.
Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
Перші генерації ліфа мали прибіг біля 150 кілометрів, нові, в ідеальних умовах. А в умовах холоду пробіг може легко ділитись на 2. Якщо їдеш при тому по трасі/снігу - то навіть більше. Нажмеш на газ щоб прикольно розігнатись, і в тебе відразу на пару-трійку КМ відніме пробігу
Таксіст убера детектед!
saymon зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 17:44 #2743591   #309
vanco2
 
Аватар для vanco2
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від saymon Переглянути допис
А їздити треба по місту Нью-Йорк. Інакше лох.

Таксіст убера детектед!
Чувак, забичкуй вже нарешті попку, і перестань офтопити в темі, будьласка
vanco2 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 18:03 #2743595   #310
roma22101987
Активний учасник
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від Nobel Переглянути допис
не для України ці іграшки..\\в селі має на сус вулиці елекричку..вічну їздить з запотівшими вікнами і навіть при херовій видимості в кращому разі на габаритах...бо *** економія ел

зимою зараз заряду макс на 50км...вже 3 рази мав гімор з електронікою, ніхто ніхера в тому Ліфі не розуміється..

при таких цінах на електрички і відсутність інфраструктури/сервісу воно в масовому виразі нахер нікому не треба..

хто має такі суми в баксах на авто..спокійно купить собі норм бенз і буде їздити в задоволення, а не дивитися на ідикатор зарядки і просити Бога, щоб батарея не сіла десь посеред траси/поля/лісу
Теж чув такі історії про нещасливих власників Ліфів. Але на питання якого року машина, яка батарея і який власне стан батареї ніхто відповіді не міг дати. Думаю що у всіх випадках мова йде про перше покоління з 24 кВт батареєю, яка за роки експлуатації добряче здеградувала, так як власники 2-го покоління з 30-ти кВт батареєю літом мають запас ходу до 200 км, зимою до 90-100. Звичайно, як писав Ванко, в електромобілі, зокрема і в Ліфі, дуже багато факторів, які впливають на пробіг. А взагалі ці всі історії мені чимось нагадують розповіді людей, які купили машини з скрученим пробігом, а потім ці машини починають потребувати величезних вкладень і щоб себе виправдати, власники цих машин розказують, що колись машини були кращі.
roma22101987 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 18:30 #2743601   #311
Nobel
 
Аватар для Nobel
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата що колись машини були кращі.
кращі..бо як почитаю про проблеми і вкладення сучасних нових авто..де вже на пробігах 100тис км міняють сцеплення з маховиком, де паливні такі капризні, що кожна заправка навіть на брендовій заправці перетворюється в російську рулетку, де маса вузлів нерозбірні і не підлягають ремонту..і де через вихід з ладу якогось сальника/підшипника треба міняти якусь хуйню за 200-500баків...

тому так, надійністю все сучасне не особливо відрізняється
Nobel зараз поза форумом  
Подякували 2:
mhl (29.12.2018), qazwsx321 (31.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 19:40 #2743605   #312
хамід
Активний учасник
 
Аватар для хамід
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Суто випадково погутарив з власником Ліфа з місцевих,хотів довідатися як вона взимку себе почуває.
Виявилося що дуже добре,ще й зносу немає у батарей.
Бо була придбана трохи вдареною але з пробігом 7(сім) миль !!!
Думаю що шукати якогось майстра до тої автівки йому не скоро доведеться.
хамід зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 19:49 #2743608   #313
Kokorakatan
Активний учасник
 
Аватар для Kokorakatan
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата
Допис від roma22101987 Переглянути допис
Теж чув такі історії про нещасливих власників Ліфів. Але на питання якого року машина, яка батарея і який власне стан батареї ніхто відповіді не міг дати. Думаю що у всіх випадках мова йде про перше покоління з 24 кВт батареєю, яка за роки експлуатації добряче здеградувала, так як власники 2-го покоління з 30-ти кВт батареєю літом мають запас ходу до 200 км, зимою до 90-100. Звичайно, як писав Ванко, в електромобілі, зокрема і в Ліфі, дуже багато факторів, які впливають на пробіг. А взагалі ці всі історії мені чимось нагадують розповіді людей, які купили машини з скрученим пробігом, а потім ці машини починають потребувати величезних вкладень і щоб себе виправдати, власники цих машин розказують, що колись машини були кращі.
Як не крути щоб було не страшно і без проблем кататись треба брати нову. Новий ліф десь 35000$ вартує так? Ліф то не є якийсь такий мега седан, ну припустим вімемо для порівняння з ліфом меган новий бензиновий вартує бензиновий 1.6 бензин 16000$, ставимо газ за ну хай 600$ ітого маєм 35000-16600$=18400$=515200грн=34000літрів газу якщо рахувати по 15 грн/л хоч ціна зараз 12,8 грн. При середньому розході газу 10л/100км це 340000 км пробігу, за цей час треба десь 2 рази поміняти в ліфі батарею най навіть по 5000$ за одну заміну. І якщо отак взяти і прикинути що ти будеш взагалі задурно їздити на ліфі то ти в програші -10000$.
Е-економність.
Kokorakatan зараз поза форумом  
Подякували 3:
Nobel (29.12.2018), pberit (30.12.2018), qazwsx321 (31.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 20:20 #2743612   #314
roma22101987
Активний учасник
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від Kokorakatan Переглянути допис
Як не крути щоб було не страшно і без проблем кататись треба брати нову. Новий ліф десь 35000$ вартує так? Ліф то не є якийсь такий мега седан, ну припустим вімемо для порівняння з ліфом меган новий бензиновий вартує бензиновий 1.6 бензин 16000$, ставимо газ за ну хай 600$ ітого маєм 35000-16600$=18400$=515200грн=34000літрів газу якщо рахувати по 15 грн/л хоч ціна зараз 12,8 грн. При середньому розході газу 10л/100км це 340000 км пробігу, за цей час треба десь 2 рази поміняти в ліфі батарею най навіть по 5000$ за одну заміну. І якщо отак взяти і прикинути що ти будеш взагалі задурно їздити на ліфі то ти в програші -10000$.
Е-економність.
Чесно кажучи, мені сподобався плагін гібрид. А якщо на нього поставити газ. Ммм, взагалі клас (жартую). Я теж бачу що економічної доцільності в електрокарів на даний момент немає, але як не крути, але звичайні бензинки, і тим більше дизель відходять в минулому, якби нам цього не хотілося. Прогрес рухається в тому напрямку, так як колись прогрес рухався від коней до двс. Чомусь згадалося як колись люди були проти мікрохвильовок, і навіть різні абсурдні причини розказували, чому вони ніколи не куплять такої побутової техніки. А потім ці ж самі люди розказували, чим погані металопластикові вікна. Але з часом ці самі люди купували мікрохвильовки і ставили нові вікна.

Додано через 6 хвилин
Цитата:
Допис від Nobel Переглянути допис
кращі..бо як почитаю про проблеми і вкладення сучасних нових авто..де вже на пробігах 100тис км міняють сцеплення з маховиком, де паливні такі капризні, що кожна заправка навіть на брендовій заправці перетворюється в російську рулетку, де маса вузлів нерозбірні і не підлягають ремонту..і де через вихід з ладу якогось сальника/підшипника треба міняти якусь хуйню за 200-500баків...

тому так, надійністю все сучасне не особливо відрізняється
Все відносно. От в мене на новому Опель Мовано на пробігу 59000 км КПП так гуділа, що люди на вулицях оберталися, бо думали що на них щось їде або падає, а на 89000 км 1,2,5 і 6 передачі просто перемололися. Плюс на цій же машині були проблеми з вприском, високий розхід і клинив датчик рівня Адблю. А хтось їздить на таких машинах по 700000 км і горя не знає і вважає ці машини найнадійнішими на світі.

Востаннє редагував roma22101987: 29.12.2018 о 20:20. Причина: Пізніше додано
roma22101987 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 20:29 #2743615   #315
Kokorakatan
Активний учасник
 
Аватар для Kokorakatan
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата
Допис від roma22101987 Переглянути допис
Чесно кажучи, мені сподобався плагін гібрид. А якщо на нього поставити газ. Ммм, взагалі клас (жартую). Я теж бачу що економічної доцільності в електрокарів на даний момент немає, але як не крути, але звичайні бензинки, і тим більше дизель відходять в минулому, якби нам цього не хотілося. Прогрес рухається в тому напрямку, так як колись прогрес рухався від коней до двс. Чомусь згадалося як колись люди були проти мікрохвильовок, і навіть різні абсурдні причини розказували, чому вони ніколи не куплять такої побутової техніки. А потім ці ж самі люди розказували, чим погані металопластикові вікна. Але з часом ці самі люди купували мікрохвильовки і ставили нові вікна.
Допоки ціни на електрокари чи гібриди не впадуть до цін звичайних авто з двс це будуть понти а не економія, мова йде про Україну і її реалії. Я не проти ліфа чи тесли, я за, але щоб економія була економною а не так як зараз.
Ше зо 5 років і думаю дійсьно настане час електро, зроблять щось дешеве і вигідне, китайці не сплять) от тоді і поговорим, а зараз це просто дорога непрактична іграшка з шильдіком zero emissions.
Kokorakatan зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 20:32 #2743616   #316
roma22101987
Активний учасник
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від Kokorakatan Переглянути допис
Допоки ціни на електрокари чи гібриди не впадуть до цін звичайних авто з двс це будуть понти а не економія, мова йде про Україну і її реалії. Я не проти ліфа чи тесли, я за, але щоб економія була економною а не так як зараз.
Ше зо 5 років і думаю дійсьно настане час електро, зроблять щось дешеве і вигідне, китайці не сплять) от тоді і поговорим, а зараз це просто дорога непрактична іграшка з шильдіком zero emissions.
Я теж не схвалюю Теслу. Але погодься, з плагін гібридом ти маєш електрокар, який може їздити суто на електриці, проте, якщо тобі потрібно їхати на далеку дистанцію, в тебе нормальна бензинова машина. Плюс ціна такої машини не сильно кусюча буде в порівнянні з звичайною бензиновою.
roma22101987 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 20:42 #2743620   #317
Kokorakatan
Активний учасник
 
Аватар для Kokorakatan
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата
Допис від roma22101987 Переглянути допис
Я теж не схвалюю Теслу. Але погодься, з плагін гібридом ти маєш електрокар, який може їздити суто на електриці, проте, якщо тобі потрібно їхати на далеку дистанцію, в тебе нормальна бензинова машина. Плюс ціна такої машини не сильно кусюча буде в порівнянні з звичайною бензиновою.
Яка ціна нового шевроле вольта? Чесно кажучи я не є якимось повернутим на екології тому вважаю що більшість купляють гібриди чи електро тому що чули що це економічно вигідно, поки я тої економії не бачу

Добавлю ще раз що мова йде за Україну і її реалії. Якщо взяти європу то там в деяких країнах всякі знижки і плюшки пов'язані з екологчністю тому напевне там це вигідно і доцільно.

Востаннє редагував Kokorakatan: 29.12.2018 о 21:02.
Kokorakatan зараз поза форумом  
Подякував(ла):
Nobel (29.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 21:05 #2743624   #318
vanco2
 
Аватар для vanco2
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від Kokorakatan Переглянути допис
Яка ціна нового шевроле вольта? Чесно кажучи я не є якимось повернутим на екології тому вважаю що більшість купляють гібриди чи електро тому що чули що це економічно вигідно, поки я тої економії не бачу
Ціна тої машини що я купив була 37500, але мені дали знижку і віддали за 29000, з податками і реєстрацією + збільшеною до 4х років і 100тис км гарантією - получилось 32000. Але ця машина підпадає під субсидію федеральну 7500 і штату 2500 - тобто ще мінус 10000. І того ціна нової машини з повною гарантією 4 роки і 100тис км + гарантією на батарею і вольтек(гібридна установка) 8 років і до 160тис км - получиться ціною 22К баксів. Це ціна середньо укомплектованої хонди сівік або тойоти короли, але хонду чи тойоту треба ще й заправляти, міняти масло кожні пів року і тд, а вольт я заряджаю біля роботи безплатно, масло міняється раз в рік якщо їздити в соновному на електриці.

Звичайно за ті гроші можна було б купити, наприклад, 10річного цівіка в доброму стані, і ше мати половину на бензин і ремонт, але я все таки пропоную рівняти машини по класу і віку подібні, той же вольт з 2011-13 років без гарантії теж можна купити за 8-10тис баксів БУ.

Якщо взяти чисто українські реалії, то по словах roma22101987 - вольт в нас вважається електрокаром, відповідно розтаможка там мізерна, купуєш або просто БУ за тис 8-10 баксів, або купуєш за тис 3-4 трошки битий і приганяєш. Якщо взяти до уваги що в Україні ціна електрики в кілька раз менша ніж в США, а ціна безину в два рази більша, то електрокари або плагбл гібриди це просто супер для міста на кожен день + якщо треба без проблем доїдеш куда хочеш на бензині.

https://auto.ria.com/auto_chevrolet_volt_23110314.html

Востаннє редагував vanco2: 29.12.2018 о 21:13.
vanco2 зараз поза форумом  
Подякували 3:
Kokorakatan (29.12.2018), Romko_7 (30.12.2018), Ximik (30.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 29.12.2018, 21:14 #2743625   #319
Kokorakatan
Активний учасник
 
Аватар для Kokorakatan
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
Ціна тої машини що я купив була 37500, але мені дали знижку і віддали за 29000, з податками і реєстрацією + збільшеною до 4х років і 100тис км гарантією - получилось 32000. Але ця машина підпадає під субсидію федеральну 7500 і штату 2500 - тобто ще мінус 10000. І того ціна нової машини з повною гарантією 4 роки і 100тис км + гарантією на батарею і вольтек(гібридна установка) 8 років і до 160тис км - получиться ціною 22К баксів. Це ціна середньо укомплектованої хонди сівік або тойоти короли, але хонду чи тойоту треба ще й заправляти, міняти масло кожні пів року і тд, а вольт я заряджаю біля роботи безплатно, масло міняється раз в рік якщо їздити в соновному на електриці.

Звичайно за ті гроші можна було б купити, наприклад, 10річного цівіка в доброму стані, і ше мати половину на бензин і ремонт, але я все таки пропоную рівняти машини по класу і віку подібні, той же вольт з 2011-13 років без гарантії теж можна купити за 8-10тис баксів БУ.
Я ж писав, я рахую економічну доцільність електро чи гібрида в УКРАЇНІ, а це як не крути чи гібрид чи повне електро аж ніяк не вигідно навіть якщо врахувати що заряджати ти будеш авто весь час безплатно, думаю розрахунків з ціною 32000$ замість 35000$ тут проводити не треба, все і так зрозуміло.
Щодо твого випадку в штатах то так, ти отримав знижку 10000 і взяв щеві по ціні цівіка, витрати на заправку 0, поїздиш поки гарантія, продасиш і знов підеш притбаєш новий.


http://ravon.kiev.ua/auto/ravon-gentra/configurator/
Нове авто в салоні равон гентра, колись шевроле лачетті, ціна 10000$ і гарантія 5 років або 100000 км, навіщо брати той битий вольт і їздити по жопоруких майстрах які не знають що з тим вольтом робити, крім того його ще треба привести до путя по косметиці і можливо по тех стану як можна притбати нове авто? Це нерозумно і економічно ніразу не вигідно зараз в Україні

Добавлю за розтаможкк мізерну, та розтаможка закінчується в понеділок, з 1.01.19 за електро треба сплатити 20% пдв +мито+ мінімальний акциз, до того розтаможка була без сплати пдв і акцизу якщо не помиляюсь

Востаннє редагував Kokorakatan: 30.12.2018 о 08:58.
Kokorakatan зараз поза форумом  
Подякували 2:
Nobel (30.12.2018), qazwsx321 (31.12.2018)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 30.12.2018, 15:53 #2743707   #320
saymon
Активний учасник
 
Аватар для saymon
Типово Відповідь: Електроавтомобіль. Усі За та Проти на сьогоднішній день .

Цитата:
Допис від vanco2 Переглянути допис
Чувак, забичкуй вже нарешті попку, і перестань офтопити в темі, будьласка
Справедливо. Погоджуся.

Значить поясняю за чарджери.
В кожному крупному місті по десять станцій, в кожному обласному центрі магазин Тесли (і їх СЦ) а кожен десятий автомобіль на дорозі - модел Х.
Це я називаю приводом для радості.

А поки в нас привід для радості згадка Києва в Твітері і обговорення федеральних субсидій на Вольт за ціну трикімнатної квартири в Тернополі, то мені взагалі незрозуміло, що тут відбувається і в який момент часу ми повернули не туди.

І для тих хто не в курсі. В нас є чарджери, і їх багато. Здебільшого в центрі та на сході, і багато вже понівечених вандалами, але є.

Все прогресивне людство рухається у напрямку сонячної енергії. І тільки в нас на цій темі пиляє бабло Ахметов, а привезти Теслу з Америки це квест, який під силу не кожному. Про обслуговування взагалі мовчу.

Але Маск написав в Твітері за Київ. Возрадуємся браття! Здобули!
saymon зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Відповідь



Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід


vBulletin 3.8.7 ; Переклад: © Віталій Стопчанський, 2003-2024 Форум Файного Міста Тернопіль
VBSilver style released under GPL by TC Port of subSilver released by and copyright of phpBB
е-mail адміністратора серверу
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:49.