Тернопіль - Форум Файного Міста
Назад   Тернопіль - Форум Файного Міста > Балачки файного міста > Моя балачка > Довідка (Help)

Довідка (Help) Різноманітні довідки, запитання, допомоги, пошуки та інший напів-флуд/флейм


Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі Параметри перегляду
Старий 22.05.2020, 10:19 #2778937   #61
ars13
Активний учасник
 
Аватар для ars13
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Всім привіт. З таким ніколи не зтикався, тож поняття не маю як має бути. Порадьте шо маю зробити: є втулка Sachs 3 знята мною в Польщі, поставив на Десну (20колесо), але відсутній ножний тормоз взагалі.лапка така ж як на звичайному барабані є(для тормозу). Куди дивитися і що розібрати шоб він появився.Може бути таке , шо там взагалі нема тормозного механізму?
ars13 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 22.05.2020, 10:50 #2778938   #62
org100h
organize hundred humans
 
Аватар для org100h
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата Всім привіт. З таким ніколи не зтикався, тож поняття не маю як має бути. Порадьте шо маю зробити: є втулка Sachs 3 знята мною в Польщі, поставив на Десну (20колесо), але відсутній ножний тормоз взагалі.лапка така ж як на звичайному барабані є(для тормозу). Куди дивитися і що розібрати шоб він появився.Може бути таке , шо там взагалі нема тормозного механізму?
Там часто викидають колодки, шоб був вільний хід і ставлять чашку.
Розбери і глянь чи є таке.


Додано через 13 хвилин
Або, механізм тупо вбитий.

Востаннє редагував org100h: 22.05.2020 о 10:50. Причина: Пізніше додано
org100h зараз поза форумом  
Подякував(ла):
ars13 (22.05.2020)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 22.05.2020, 11:13 #2778940   #63
ars13
Активний учасник
 
Аватар для ars13
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата Там часто викидають колодки, шоб був вільний хід і ставлять чашку.
Розбери і глянь чи є таке.
там нічого не розлетиться? А якшо немає колодок - вони є в продажі?
ars13 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 22.05.2020, 11:14 #2778941   #64
org100h
organize hundred humans
 
Аватар для org100h
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата там нічого не розлетиться? А якшо немає колодок - вони є в продажі?
можуть шаріки з сеператора порозсипатися

Глянь відео. Твоя приблизно така сама
https://youtu.be/zFYkSw5v6ZU
org100h зараз поза форумом  
Подякував(ла):
ars13 (22.05.2020)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 22.05.2020, 11:22 #2778942   #65
procesorovich
Учасник
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата Ну та в крайнощі не падаємо але у випадку порівнянь рейнджровер і шкода то та шкода надійніша буде і коштувати буде разів у 3-5 менше.
Ну най буде "шкода". Так от, "шкода" серед великів -- це 500...1000 баксів. Спортивні снаряди - то спортивні снаряди. Вони примінимі тільки в певній області і коштують ого скільки. В будь-якому спорті. Серед машин візьмемо тих же офроудерів, щоб поближче до розуміння. Куди можна тою машиною на 37 широченних тапках заїхати і за які гроші? Але комусь то понти, а комусь - захоплення.



Цитата Чи нє, треба купити вилік за пару штук баксів бо то корисно?
а хтось змушує? Я на велику за 200баксів суммарно їжджу. І нормуль, на щодень вистачає. Але крім "щодня" хочеться виїхати кудись і подалі, а там вже його не вистачає зовсім - ні діапазону трансмісії, ні ходових якостей, ні ресурсності комплектуючих. Можна було б поставити якісні. Тільки вони туди не стануть. Це як пхати підвіску від бехи в жигуля. Відповідно, хочеш підвіску як в бехи, то логічно купувати беху. А вона не коштує як жигуль. От і все питання.


Цитата В Тернополі дороги звісно гімно але не розумію чому по місту шосейними велосипедами не їздити?
так купа шосерів ж.
І так, дороги гімно, їздити на них шосіком - то треба дуже любити цей стиль їзди. Особливо радують не так дороги, як неприбраний шар піску чи глини на асфальті.
procesorovich зараз поза форумом  
Подякував(ла):
Romko_7 (22.05.2020)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 22.05.2020, 14:03 #2778945   #66
velogon333
Учасник
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Інколи дійсно не варто вивалювати велику суму за велосипед.
Дивіться, майже усі бренди виготовляють багато своїх моделей на одній і тій же рамі, а ціни на них різні через навісне обладнання. Тобто, можна купити дешевшу модель і з часом її проапгрейдити.
Такий велик як я взяв, на тій же рамі є в ціні біля 35 тис грн. тому що на ньому комплекти slx, а в мене набагато нижчого рівня і ціна мого зараз 18-19 тис грн, але я купував його не в сезон, в кінці осені за 13 тис грн.
Тому раджу вам купувати велик не в сезон, а на кінець осені або зимою.
Ну і звісно дотримуватись хоча б мінімальних критеріїв при купівлі, це звісно алюмінієва рама, дискові тормоза (краще звісно гідравліка), тому що якщо купите вел на вібрейках, поставити на нього дискові тормоза вже не получиться, колеса 27,5 або 29, ну і не помішає внутрішня проводка тросіків ч игідроліній.
Це відноситься до звичайних горників
velogon333 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 23.05.2020, 00:16 #2778962   #67
ars13
Активний учасник
 
Аватар для ars13
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата:
Допис від org100h Переглянути допис
Там часто викидають колодки, шоб був вільний хід і ставлять чашку.
Розбери і глянь чи є таке.


Додано через 13 хвилин
Або, механізм тупо вбитий.
розібрав, все як на фото. ...
ars13 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 23.05.2020, 15:31 #2778969   #68
org100h
organize hundred humans
 
Аватар для org100h
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата розібрав, все як на фото. ...
То що там було?
org100h зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 23.05.2020, 20:58 #2778976   #69
Стечкин
 
Аватар для Стечкин
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

синдром Даннинга - Крюгера чудеса творит. Это когда чем меньше человек знает, тем больше он самоуверен и не подвержен никаким сомнениям в своей правоте. и смело несет невиданную ахинею в вопросах, в которых ни уха ни рыла, но твердо убежден, что знает все лучше всех.
Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
Ну і звісно дотримуватись хоча б мінімальних критеріїв при купівлі, це звісно алюмінієва рама, дискові тормоза (краще звісно гідравліка), тому що якщо купите вел на вібрейках, поставити на нього дискові тормоза вже не получиться, колеса 27,5 або 29, ну і не помішає внутрішня проводка тросіків ч игідроліній.
ал. рама неактуальна для райдера великої ваги
сучасні турінги роблять в основному с залізною рамою просто тому що не ломиться при навантаженнях
дискові гальма (ТОРМОЗА ЮЗАЮТЬ ТОРМОЗА, ЯКІ МОВИ НЕ ЗНАЮТЬ) може потрібні для даунхілла або перед лохами похизуватися, а для простої ізди ві-брейків вистачає
бо окрім високих ваги \ вартості ще гірше гальмують ніж вібрейки
я по Татрах розганявся до 75 км\год, а ти хоч по Карпатах колись їздив?

весь сенс 27.5" та 29" - маркетинг, жобись чимось лоха заманити
ніяких реальних переваг

то саме внутрішня проводка - для чого її тре, окрім вивчення основ російскої мови в процесі ремонту?

Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
Це відноситься до звичайних горників
часом не переплутав Тернопіль і Закопане?
гору хоч раз у житті бачив?

я справа на фото
Стечкин зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 07:54 #2778978   #70
velogon333
Учасник
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата:
Допис від Стечкин Переглянути допис
синдром Даннинга - Крюгера чудеса творит. Это когда чем меньше человек знает, тем больше он самоуверен и не подвержен никаким сомнениям в своей правоте. и смело несет невиданную ахинею в вопросах, в которых ни уха ни рыла, но твердо убежден, что знает все лучше всех.


ал. рама неактуальна для райдера великої ваги
сучасні турінги роблять в основному с залізною рамою просто тому що не ломиться при навантаженнях
дискові гальма (ТОРМОЗА ЮЗАЮТЬ ТОРМОЗА, ЯКІ МОВИ НЕ ЗНАЮТЬ) може потрібні для даунхілла або перед лохами похизуватися, а для простої ізди ві-брейків вистачає
бо окрім високих ваги \ вартості ще гірше гальмують ніж вібрейки
я по Татрах розганявся до 75 км\год, а ти хоч по Карпатах колись їздив?

весь сенс 27.5" та 29" - маркетинг, жобись чимось лоха заманити
ніяких реальних переваг

то саме внутрішня проводка - для чого її тре, окрім вивчення основ російскої мови в процесі ремонту?


часом не переплутав Тернопіль і Закопане?
гору хоч раз у житті бачив?

я справа на фото
дійсно, ти правий. а взагалі кажуть що ще кращі тормоза це коли педалком назад гальмуєш, і рами ще кращі чугунні, вони ше міцніші, а колеса 24 самі кращі. Та й взагалі чим в велосипеді менше ніштяків тим він кращий.
ти з такими висловлюннями повертайся у 90-ті, там ти будеш на коні)))
velogon333 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 10:16 #2778979   #71
switch
Активний учасник
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

підсумуєм все на прикладі тих же авто ))
от для пребіта нормальне авто Шкода, а то що круче то понти.
А чого шкода? чого не ланос чи таврія? ну таеж же мають 4 колеса, 5 місць (ну таврія - 4.5) і функцію свою виконують. Нащо купувати шкоду?
Шкоди теж різні бувають - є Фабії, є Октавії, є СуперБ, ну на кросовери не будем залазити то окрема тема взагалі. Так от нащо купувати Октавію або СуперБ, якщо є Фабія? Теж їде, і палива жере менше, і дешевша...
Так само і з велами - так простий дорожний велик може виконувати свою функцію, і колись люди проїжали пів союзу на великах навіть без передач, типу "України". Але зараз такий вел - це аналог корча типу "копійки", і ніхто в адекваті копійку зараз не буде розглядати для покупки, крім хіба як бюджет на покупку 300 баксів... А далі - кому на що кишені вистачає - той те собі і вибирає. От є в людини бюджет 4000 баксів - вона собі вибирає між одними моделями, є трохи більше - може дозволити собі інші. Є взагалі необмежений бюджет - вибирають що серцю ближче

Додано через 9 хвилин
Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
ти з такими висловлюннями повертайся у 90-ті, там ти будеш на коні)))
В стєчкіна практичний досвіт такий, що більшості тут і не снився, тому я би дуже йому не хамив
але він асфальтово-шосейний я так розумію. в дискових гальм є свої переваги, наприклад їм не страшно намочити обід, влетівши в калюжу до втулки, їм пофіг коли колеса всі в гівні (перепрошую - болоті), пофіг коли катаєш по снігу і він налипає на обід. В гідравліки є свої переваги над механікою.
ну але для поїздок Стєчкіна дійсно дискові нахрін не потрібні. На велику дружини стоять ві-брейки і я абсолютно дискомфорту не відчуваю, катаючись на ньому далеко не лише по асфальту.

Додано через 14 хвилин
Цитата:
Допис від pberit Переглянути допис
В Тернополі дороги звісно гімно але не розумію чому по місту шосейними велосипедами не їздити? Чи це так щоб не купляти 2шт?
шосейними чи дорожними? шосейні це грубо спортивні велики, посадка там я б сказав не найкомфортніша. і контролювати все, що довкола відбувається - досить важко. якщо ти мав на увазі дорожники прості - то так, вони якраз для міста і недовгих поїздок по нормальних дорогах. ну але я наприклад по vscne їзджу по потребі, а коли хочу покататись - їду виключно за місто. в ідеалі - в ліси якісь хоча вимушено вже почав звикати і до полів довколатернопільських.

ще кину ремарку про електровел: мотивація моя, чоум я перейшов на електро - причин дві:
1 - на теслу грошей не хватає, а так хочеться мати своє щось електричне.
2 - нема зараз часу на покатушки. оце от з карантином трохи з'явився, але все одно то далеко не те, що було років 5 тому, коли я годинами викатував по теребовлянському лісу. зараз банально немає часу. робота, сім'я, будинок в Теребовлі. І коли я за рік зміг катнути буквально кілька раз, я зрозумів, що по суті я можу катнутись хіба поки їду в Теребовлю з Тернополя. Але якщо їхати простим велом - то це трохи виматує, і я ж не їду просто розважитись - в мене ще там на місці роботи дофіга. На зворотній шлях сильонок і часу вже взагалі нуль. Тому рішив збирати електро. На ньому 40 км до Теребовлі - це просто приємна прогулянка, нагрузку регулюєш собі сам - хочеш викладаєшся більше, хочеш більше крутиш мотор. Приїжаєш не втомленим, і спокійно працюєш по двору. Назад навіть якщо вбитий в хлам - мотор тебе довезе і такого.

Востаннє редагував switch: 24.05.2020 о 10:16. Причина: Пізніше додано
switch зараз поза форумом  
Подякували 2:
ion (24.05.2020), Romko_7 (24.05.2020)
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 11:45 #2778992   #72
Стечкин
 
Аватар для Стечкин
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
дійсно, ти правий. а взагалі кажуть що ще кращі тормоза це коли педалком назад гальмуєш, і рами ще кращі чугунні, вони ше міцніші, а колеса 24 самі кращі. Та й взагалі чим в велосипеді менше ніштяків тим він кращий.
ти з такими висловлюннями повертайся у 90-ті, там ти будеш на коні)))
таки не знав, шо в 2020 році прогресивні роверисти називають гальма власним іменем - тормоз...
Стечкин зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 12:11 #2778993   #73
Romko_7
 
Аватар для Romko_7
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
ти з такими висловлюннями повертайся у 90-ті, там ти будеш на коні)))
Тоді було не так і погано.Хоча би на дорогах не було стільки баранів з купленими правами.
В ті часи я своїм туристом багато де їздив,мінус в ньому був тільки один - мало передач.
Romko_7 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 12:22 #2778994   #74
Стечкин
 
Аватар для Стечкин
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
дійсно, ти правий. а взагалі кажуть що ще кращі тормоза це коли педалком назад гальмуєш, і рами ще кращі чугунні, вони ше міцніші, а колеса 24 самі кращі. Та й взагалі чим в велосипеді менше ніштяків тим він кращий.
ти з такими висловлюннями повертайся у 90-ті, там ти будеш на коні)))
вчи матчасть, тормоз - самий популярний нині в Україні туринг PRIDE ROCX TOUR має стальну раму )


то кіко заплатив за шприхи по тензометру?
Стечкин зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 12:58 #2779000   #75
velogon333
Учасник
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата
Допис від switch Переглянути допис
підсумуєм все на прикладі тих же авто ))
от для пребіта нормальне авто Шкода, а то що круче то понти.
А чого шкода? чого не ланос чи таврія? ну таеж же мають 4 колеса, 5 місць (ну таврія - 4.5) і функцію свою виконують. Нащо купувати шкоду?
Шкоди теж різні бувають - є Фабії, є Октавії, є СуперБ, ну на кросовери не будем залазити то окрема тема взагалі. Так от нащо купувати Октавію або СуперБ, якщо є Фабія? Теж їде, і палива жере менше, і дешевша...
Так само і з велами - так простий дорожний велик може виконувати свою функцію, і колись люди проїжали пів союзу на великах навіть без передач, типу "України". Але зараз такий вел - це аналог корча типу "копійки", і ніхто в адекваті копійку зараз не буде розглядати для покупки, крім хіба як бюджет на покупку 300 баксів... А далі - кому на що кишені вистачає - той те собі і вибирає. От є в людини бюджет 4000 баксів - вона собі вибирає між одними моделями, є трохи більше - може дозволити собі інші. Є взагалі необмежений бюджет - вибирають що серцю ближче

Додано через 9 хвилин

В стєчкіна практичний досвіт такий, що більшості тут і не снився, тому я би дуже йому не хамив
але він асфальтово-шосейний я так розумію. в дискових гальм є свої переваги, наприклад їм не страшно намочити обід, влетівши в калюжу до втулки, їм пофіг коли колеса всі в гівні (перепрошую - болоті), пофіг коли катаєш по снігу і він налипає на обід. В гідравліки є свої переваги над механікою.
ну але для поїздок Стєчкіна дійсно дискові нахрін не потрібні. На велику дружини стоять ві-брейки і я абсолютно дискомфорту не відчуваю, катаючись на ньому далеко не лише по асфальту.

Додано через 14 хвилин

шосейними чи дорожними? шосейні це грубо спортивні велики, посадка там я б сказав не найкомфортніша. і контролювати все, що довкола відбувається - досить важко. якщо ти мав на увазі дорожники прості - то так, вони якраз для міста і недовгих поїздок по нормальних дорогах. ну але я наприклад по vscne їзджу по потребі, а коли хочу покататись - їду виключно за місто. в ідеалі - в ліси якісь хоча вимушено вже почав звикати і до полів довколатернопільських.

ще кину ремарку про електровел: мотивація моя, чоум я перейшов на електро - причин дві:
1 - на теслу грошей не хватає, а так хочеться мати своє щось електричне.
2 - нема зараз часу на покатушки. оце от з карантином трохи з'явився, але все одно то далеко не те, що було років 5 тому, коли я годинами викатував по теребовлянському лісу. зараз банально немає часу. робота, сім'я, будинок в Теребовлі. І коли я за рік зміг катнути буквально кілька раз, я зрозумів, що по суті я можу катнутись хіба поки їду в Теребовлю з Тернополя. Але якщо їхати простим велом - то це трохи виматує, і я ж не їду просто розважитись - в мене ще там на місці роботи дофіга. На зворотній шлях сильонок і часу вже взагалі нуль. Тому рішив збирати електро. На ньому 40 км до Теребовлі - це просто приємна прогулянка, нагрузку регулюєш собі сам - хочеш викладаєшся більше, хочеш більше крутиш мотор. Приїжаєш не втомленим, і спокійно працюєш по двору. Назад навіть якщо вбитий в хлам - мотор тебе довезе і такого.
Досвід в нього на чому, на раритетному велику? Я тоже знаю дуже з великим досвідом водіїв автомобілів, які все життя на жигулях, москвичах і тавріях їздять і розказують мені шо абс і всякі антизаноси це лишні приблуди, що він на жизі педалькою так вміє файно підторможувати шо мені і не снилося. Коли я таке слухаю то я не розумію нашо мені з ним погоджуватися, якщо він в корні не правий і саме головне срати я хотів на його досвід. Для них тоже барабанні гальма кращі за дискові з вентиляцією, для них взагалі краще простий карбюратор до якого він кожен день з викруткою дазить, а ніж інжектор, бо інжектор складний, там є датчики які ламаються, а в жизі він собі молотком і пласкогубцями півмашини перебирає. який сенс слухати таких людей?
Так само Стєчкін зі своїми вібрейками несе брєдятіну, і про колеса брєд повний бо я мав на 26 колесах і на вібрейках ровери, і це повний відстій, і дискова гідравліка та колеса 27,5 та 29 це ніякий не маркетинг, а прогрес, Колеса стали легші і більші, накат кращий відповідно, менше педалювання, а швидкість більша, рама стала легша і міцніша завдяки гідроформінгу і батінгу, геометрії рами тепер мають не лише естетчиний вигляд, а й системи для кращого накату і розгону, ті ж самі верхні труби плавно переходять в заднє перо шо від педалювання дає кращий поштовх, і це я пишу не з нету, а з власного досвіду, бо мав пару великів. Внутрішня проводка це ніякі не проблеми, там в середині рами йде канал, баудени не просто валяються в всередині рами, а прокладені по штатним місцям і все герметично закрито і їдучи лісами тобі різні кущі і тд не будуть чіплятися за тросіки, також тросіки герметично закриті від вологи і не піддаються корозії. Також це дає змогу чіпляти сумку на раму чи шо там хочеш. я вже мовчу про гальма дискові,
Той Стєчкін навів мені якісь вагомі факти для переконання? Просто бо в нього досвід то я маю з ним погоджуватися чи що?
І я взагалі про хардтейли тут говорю. а не про шосейники.

Додано через 2 хвилини
Цитата:
Допис від Стечкин Переглянути допис
вчи матчасть, тормоз - самий популярний нині в Україні туринг PRIDE ROCX TOUR має стальну раму )


то кіко заплатив за шприхи по тензометру?
вот-вот, ключове слово "в Україні".
вчити вас треба, відсталих невігласів.

Востаннє редагував velogon333: 24.05.2020 о 12:58. Причина: Пізніше додано
velogon333 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 13:14 #2779004   #76
org100h
organize hundred humans
 
Аватар для org100h
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Рокси спірні, буває рама косо зварена.
org100h зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 13:30 #2779008   #77
velogon333
Учасник
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата:
Допис від org100h Переглянути допис
Рокси спірні, буває рама косо зварена.
прайд взагалі фуфлятина. відгуки почитайте, тріскають рами в них. це український виробник, вони починали добре, а зараз кажуть, що хитрять і деякі рами закупляють в китайців і чіпляють свій логотип прайд.
та й покраска в них не якісна.
velogon333 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 14:03 #2779009   #78
org100h
organize hundred humans
 
Аватар для org100h
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата прайд взагалі фуфлятина. відгуки почитайте, тріскають рами в них. це український виробник, вони починали добре, а зараз кажуть, що хитрять і деякі рами закупляють в китайців і чіпляють свій логотип прайд.
та й покраска в них не якісна.
Давніше їх кантрійники були дуже ок, гарний накат і навіска срам замість шімано.
Зараз більше маркетинг і гонка за трендами.
org100h зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 15:00 #2779010   #79
Стечкин
 
Аватар для Стечкин
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
вот-вот, ключове слово "в Україні".
вчити вас треба, відсталих невігласів.
тормоз не українець, а мабуть жидобандеровець )

таки за шприхи по тензометру скіко заплатив? )))
Стечкин зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Старий 24.05.2020, 16:08 #2779016   #80
aleko2007
Poco loco y nervioso
 
Аватар для aleko2007
Типово Відповідь: Де в Тернополі є якісні веломайстерні?

Цитата
Допис від velogon333 Переглянути допис
баудени не просто валяються в всередині рами,
Я перепрошую, але то ся правильно озивається https://uk.wikipedia.org/wiki/Боуден-трос
aleko2007 зараз поза форумом  
Офтопів до посту: 0  Офтоп  
Відповідь



Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід


vBulletin 3.8.7 ; Переклад: © Віталій Стопчанський, 2003-2024 Форум Файного Міста Тернопіль
VBSilver style released under GPL by TC Port of subSilver released by and copyright of phpBB
е-mail адміністратора серверу
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 02:03.